۱۳۹۷ بهمن ۱۶, سه‌شنبه

بازداشت شهروند کفن پوش در تهران به دلیل شعارنویسی

بازداشت شهروند کفن پوش در تهران به دلیل شعارنویسی

خبرگزاری هرانا – مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی از بازداشت مرد کفن پوش چهارراه استانبول که شعارهایی علیه مسئولان جمهوری سر داده و بر روی دیوار شعارنویسی می‌کرد، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از ایلنا، امروز سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات نیروی انتظامی اعلام کرد: فردی که در ملاءعام بر روی دیوار در حال شعارنویسی بود بلافاصله توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.
 فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک شهروند کفن پوش بر روی دیوار سفارت ترکیه در چهار راه استانبول شعار “مرگ بر خامنه‌ای” می‌نوشت.
خبرگزاری‌های داخلی با انتشار بیانیه‌ی پلیس خبر بازداشت این شهروند را تایید کرده‌اند.
مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در این خصوص مدعی شده که متهم مذکور به دلیل عدم تعادل رفتاری به روانشناس معرفی و در ادامه در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
همچنین در این گزارش آمده است که “در بررسی سوابق مشخص شد، وی دارای چندین سابقه نزاع و درگیری، شرارت و تعرض به اموال عمومی بوده و همچنین به واسطه شکایت‌‌های مردمی دستگیر شده است”.
در این گزارش به هویت فرد بازداشت شده اشاره‌ای نشده است.
ویدئوی بازداشت این شهروند کفن پوش توسط پلیس، در حالی که مشغول سر دادن و نوشتن شعار “مرگ بر خامنه‌ای” بر روی دیوار سفارت ترکیه در چهار راه استانبول تهران است، در فضای مجازی منتشر شده است.
نمایشگر ویدیو
00:00
00:51

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت ۸ نوکیش مسیحی در بوشهر توسط نیروهای امنیتی

بازداشت ۸ نوکیش مسیحی در بوشهر توسط نیروهای امنیتی