۱۳۹۷ آبان ۲۱, دوشنبه

محروم نگاهداشتن مردم سیستان و بلوچستان و تهیه امکانات برای حزب الله لبنان




سیستان و بلوچستان با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و 775 هزار نفر یکی از فقیرترین و محروم‌ترین استان‌های ایران است.  نماینده زاهدان در مجلس ایران اظهار کرده  بیش از 75 درصد مردم سیستان و بلوچستان فقر غذایی دارند و بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی شهر زابل آلوده‌ترین شهر جهان است. در حالی که این مردمان نه آب دارند، نه نان، نه هوا و نه مسکن، جمهوری‌‌اسلامی سالانه 700 میلیون دلار در اختیار حزب‌الله لبنان قرار می‌دهد.




سیستان و بلوچستان رتبه کم بارش ترین استان کشور را به خود اختصاص داده است و 100 درصد این استان دچار خشکسالی است. بارش کم باران و نبود بودجه کافی باعث شده تا 1 میلیون نفر در 16 شهر سیستان و بلوچستان با کم آبی روبرو شوند. مشکلات سیستان و بلوچستان روزبروز بیشتر می شود.معاون استانداری سیستان و بلوچستان می گوید از 11 بحران شناخته شده 9 بحران در این استان وجود دارد و هیچ اعتباری برای مقابله با آن پرداخت نمی شود. علاوه بر فقر و خشکسالی،غلظت ذرات معلق در سیستان و بلوچستان به 31 برابر حد مجازرسیده و زندگی مردم را مختل کرده است. سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده که شهر زابل در سیستان و بلوچستان با میانگین آلایندگی 271 میکروگرم بر متر مکعب در سال " آلوده ترین شهر جهان" است. خشکسالی فقر و بیکاری و آلودگی در سالهای اخیر 26 درصد مردم سیستان و بلوچستان را به کوچ اجباری وادار کرده است. در سال 97 مقرر شد 100 میلیون دلار برای مبارزه با گرد و غبار کل کشور هزینه شود اما در نهایت مشخص شد این هزینه تنها برای استان خوزستان است.






با تصدیق و اعتراف  حسن نصرالله رئیس سازمان تروریستی حزب الله لبنان در تریبون رسمی این سازمان، کلیه بودجه و سلاح این جریان تروریستی، ازطرف جمهوری اسلامی ایران تامین می شود که بنا به صحه گذاشتن چند سازمان ناظر در جهان مبلغ پرداختی به حزب الله از طرف حکومت اسلامی ایران  بالغ بر 700 تا 800 میلیون دلار در سال است.





نصرالله همچنان در ادامه سخنان خود می گوید: تا جمهوری اسلامی ایران پول داشته باشد ما(حزب الله) هم پول داریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت ۸ نوکیش مسیحی در بوشهر توسط نیروهای امنیتی

بازداشت ۸ نوکیش مسیحی در بوشهر توسط نیروهای امنیتی