۱۳۹۷ بهمن ۹, سه‌شنبه

بابلسر؛ تصادف سرویس مدرسه با نیسان و مصدومیت ۵ دانش آموز

خبرگزاری هرانا – مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ بابلسر از تصادف سرویس مدرسه با یک دستگاه نیسان و مصدومیت پنج دانش آموز در این شهرستان و انتقال مصدومان به بیمارستانی در بابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷، مهدی غلام‌نیا روشن، مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ گفت: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا را به محل حادثه اعزام کرد.
مدیر روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ بابل افزود: در این حادثه ۵ دانش آموز پسر ۸ و ۱۲ و ۸ و ۱۳ و ۸ ساله بودند که دچار آسیب دیدگی و ملتی تروما و هدتروما شدند.
وی گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.
از طرفی طالبی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران به مصدومیت ۵ دانش‌آموز بابلسری در تصادف سرویس دانش آموزی با خودروی نیسان اشاره کرد و گفت: صبح امروز، سرویس دانش آموزان دبستان حضرت امام صادق روستای مقری‌کلای بابلسر با یک دستگاه نیسان تصادف کرد.
طالبی گفت:در این حادثه پنج دانش‌آموز دچار آسیب‌دیدگی جزیی شدند. دانش آموزان مصدوم به بیمارستان بهشتی بابل منتقل شدند و پس از انجام اقدامات پزشکی از بیمارستان مرخص و به دبستان رهسپار شدند.
لازم به یادآوری است که در تاریخ ۶ بهمن‌ماه نیز بر اثر واژگونی یک سرویس مدرسه در حومه مشهد و حوالی منطقه “منزل آباد”، سه دانش آموز دختر و یک دانش آموز پسر مقطع دبستان مجروح و به بیمارستان منتقل شده بودند.
پش‌تر نیز در تاریخ ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۷، رئیس اورژانس بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واژگونی یک سرویس مدرسه در مسیر کرمان به “اختیار آباد” با کشته شدن یک دانش آموز و مجروح شدن ۶ تن دیگر خبر داده بود.
پیش از این در تاریخ ۲۵ دی‌ماه سال جاری نیز فرمانده پلیس راه قلعه گنج از مجروح شدن چهار دانش آموز بر اثر واژگونی سرویس مدرسه در نزدیکی روستای چاه باغ شهرستان قلعه گنج در استان کرمان خبر داده بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازداشت ۸ نوکیش مسیحی در بوشهر توسط نیروهای امنیتی

بازداشت ۸ نوکیش مسیحی در بوشهر توسط نیروهای امنیتی